دانلود(پاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیات مدیره­ موفق)

چکیده محتوای فابل: دیدگاه های راهبری شرکتی (1) مدل «مبتنی بر بازار»: تاکید این مدل بر حداکثرسازی ارزش سهامداران است. (2) مدل «مبتنی بر روابط»: تاکید این مدل بر منافع گروه­های بیشتری از ذینفعان است. (3) رویکرد سوم «روپاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیات مدیره­ موفق|40238721|aks2029463|پاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیات مدیره­ موفق,دانلود پاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیات مدیره­ موفق,رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیات مدیره­ موفق,رویکردهای نوین راهبری شرکتی ,ابزارهای هیات مدیره­ موفق,هیات مدیره­ موفق
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیات مدیره­ موفق هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

چکیده محتوای فابل:

دیدگاه های راهبری شرکتی

(1) مدل «مبتنی بر بازار»: تاکید این مدل بر حداکثرسازی ارزش سهامداران است.

(2) مدل «مبتنی بر روابط»: تاکید این مدل بر منافع گروه­های بیشتری از ذینفعان است.

(3) رویکرد سوم «رویکرد نوین راهبری شرکتی» نام دارد.

مدل نوین راهبری شرکتی

چارچوبی یکپارچه برای راهبری شرکتی ارائه شده­است که به آن «رویکرد نوین راهبری شرکتی» گفته می­شود. در این مدل به نقاط ضعف موجود در حوزه­ی پژوهش­، آموزش و عمل راهبری شرکتی پرداخته شده است. این مدل بر اصل معکوس «KISS» استوار است.

اجزاء این مدل جامع، شامل چهار بخش است:

بخش اول: تحلیل موقعیت­های مختلف راهبری شرکتی براساس سازه­هایی که در تئوری سازمانی و تئوری موقعیت ارائه شده­اند.

بخش دوم: تحلیل ابعاد استراتژیک راهبری شرکتی بر مبنای مباشرت و تئوری­های نقش­ها.

بخش سوم: ابعاد مدیریت یکپارچه­ی هیأت مدیره از دیدگاه تئوری وابستگی به منابع.

بخش چهارم: ابعاد نظارتی راهبری شرکتی باتوجه به تئوری­های نمایندگی و ذینفعان.

مقایسه راهبری شرکتی سنتی و نوین

تعریف کدبری از راهبری شرکتی (رویکرد سنتی): راهبری شرکتی سیستمی است که شرکت­ها با استفاده از آن هدایت و کنترل می­شوند.

راهبری شرکتی نوین: سیستمی است که شرکت­ها با استفاده از آن به­صورت استراتژیک، هدایت شده، به­صورت یکپارچه، مدیریت شده و به­صورت جامع، کنترل می­شوند، به گونه­ای کارآفرین و اخلاقی که برای هر شرایطی مناسب باشد.


مطالب دیگر:
📝تحقیق درباره رياضيات و بند كفش 📝تحقیق درباره مختصري از تاريخچه مواد مخدر در ايران📝تحقیق درباره مدیر و مدیریت در سیره نبوی📝تحقیق درباره مديريت TQM📝تحقیق درباره مدیریت استراتژیک 📝تحقیق درباره مديريت منابع انساني 📝تحقیق درباره مديريت در سيره نبوي📝تحقیق درباره مدیریت مشارکتی📝تحقیق درباره مديريت وبرنامه ريزي ورزشي 📝تحقیق درباره مراتب توحيد📝تحقیق درباره مروري برعدالت اجتماعي در حكومت علوي📝تحقیق درباره مسايل تراوش📝تحقیق درباره مصرف بهینه کود گامی در جهت خودکفایی برنج📝تحقیق درباره معاملات تجاري📝تحقیق درباره مفاهيم حسابداري بهاي تمام شده📝تحقیق درباره مفهوم آرم كانگ فو📝تحقیق درباره مكانيزم هاي دفاعي📝تحقیق درباره مکاتب فلسفه هند📝تحقیق درباره منابع زغالسنگ و معادن زيرزميني 📝تحقیق درباره مهار رشد نقدينگي📝تحقیق درباره مهندسان مركز تحقيق مواد پيشرفته📝تحقیق درباره مولانا از بلخ تا قونيه📝تحقیق درباره نرمتنان وسخت پوستان 📝تحقیق درباره نظام آموزشی فرانسه📝تحقیق درباره نظام حقوق زن در اسلام