دانلود(راهبردهای نوین روابط عمومی)

حجم فایل : 3.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 125 بنام خدا راهبردهای نوین در روابط عمومی تاریخچه روابط عمومی در جهان: پس از رشد تحولات اجتماعی و اقتصادی در قرن های 18و19 مطبوعات رشد کرد. اواسط قران 19 به دلیل اهمیت دادن به افکار عمومی مطبراهبردهای نوین روابط عمومی|50682490|aks2029463|
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان راهبردهای نوین روابط عمومی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

حجم فایل : 3.0 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 125
بنام خدا راهبردهای نوین در روابط عمومی تاریخچه روابط عمومی در جهان:

پس از رشد تحولات اجتماعی و اقتصادی در قرن های 18و19 مطبوعات رشد کرد. اواسط قران 19 به دلیل اهمیت دادن به افکار عمومی مطبوعات علاوه بر اطلاع رسانی پل ارتباطی شد. اوایل قرن 20 تبلغیات جای مطبوعات را گرفت، اما یک عملکرد یک طرفه بود و اطلاعات واقعی می داند. حدود سال 1906 روابط عمومی پا به عرصه گذاشت و یک عمل دوسویه ایجاد کرد. راهبردهای نوین در روابط عمومی تاریخچه روابط عمومی در ایران:
در مرداد ماه 1332 در نمودار سازمانی شرکت سهامی تصفیه نفت ایران در آبادان روابط عمومی جای خود را پیدا کرد و از سال 1340 دیگر سازمان ها روابط عمومی را تاسیس کردند.
نخستین سمینار در تاریخ مهر سال 1344 در کرمانشاه توسط شرکت نفت برگزار شد.
در سال 1345 دانشکده ارشد روابط عمومی تاسیس شد.
در سال 1346 موسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی تشکیل شد.
در خرداد راهبردهای نوین در روابط عمومی تعریف روابط عمومی از دیدگاه ادوارد برنیز:

روابط عمومي يعني سه مفهوم "مردم را مطلع كنيد" ، "مردم را همگرا كنيد" و "مردم را متقاعد كنيد."
در این تعریف به نوعی اطلاع رسانی که به تقاعد و همگرایی بیانجامد و برشفافیت، پیوستگی ، تمرکز داشته باشد تاکید شده است .
راهبردهای نوین در روابط عمومی
تعریف روابط عمومی از دیدگاه دکتر حمید نطقی:

روابط عمومي وکيل مدافع سازمان در بيرون و مدعي العموم در داخل سازمان است . راهبردهای نوین در روابط عمومی
روابط عمومی از دیدگاه پیامبر اسلام:

رسالت من آگاهی بخشیدن به امت است.
روابط عمومی در زمان پیامبر اکرم (ص) به صورت گسترده و به منظور اشاعه و ترویج، پیام جدید دین، طریقه جدیدی از تفکر، رفتار در زندگی صلح آمیز با دیگران به کار می رفت. راهبردهای نوین در روابط عمومی روابط عمومی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی :

روابط عمومی ها باید مردم را از روش های سالم و معتبر آگاهی دهند
شفاف سازی جریان جزو وظایف روابط عمومی هاست
ایجاد فرصت های مناسب و برابر برای همه یکی از وظایف روابط عمومی هاست
بررسی ویژگی های متقاضی
بررسی نتایج توسط روابط عمومی ها که به چه میزان اطلاع رسانی دقیق صورت پذیرفته است تعریف روابط عمومی
دایره المعارف امریکا روابط عمومی را بدین شکل تعریف کرده است:
"يک زمینه فعالیت است مربوط به روابط سازمانهای صنعتی، شرکتها، مشاغل، دولت، اتحادیه‎هاو یا سایر سازمانها که هریک با مردمی چون کارمندان، مشتریان،سرمایه داران، تهیه کنندگان، اعضا احزاب سیاسی ویا عامه مردم روبرو هستند،
کارهای روابط عمومی شامل است برتقویم افکار عمومی، ارزیابی وتفسیر آن به حسب منافع یک سازمان، شناساندن سازمان به مردم مربوط به خود وهمچنین آن مردم به سازمان"
تعریف روابط عمومی
روابط عمومي هن...



مطالب دیگر:
📜مقاله بررسی شعر نو (نیمایی)📜اصلاح و نوسازی ساختار تجارت داخلی به ویژه در حیطه اصناف📜اصول اقتصاد تولید📜تحقیق در مورد اقتصاد📜تحقیق در مورد اقتصاد ایران📜تحقیق اقتصاد آمریکا چگونه کار می کند📜تحقیق درباره تجزیه و تحلیل کلام📜اقتصاد جهانی‌ نفت‌ و راهكاری‌ منطقه‌ ای‌ برای‌ خلیج‌ فارس📜تحقیق در مورد اقتصاد خرد📜تحقیق در مورد اقتصاد کلان📜تحقیق سرفصلهای اقتصاد كلان📜تحقیق اقتصاد نفت و تحلیل ساختارها📜استانداردهای حسابرسی: كنترل كیفیت در مؤسسات ارائه‌كننده خدمات حسابرسی، سایر خدمات اطمینان بخش📜مقاله تحلیل نهادی از اقتصاد خرد📜مقاله انتقال الکتریکی وجوه و بانکداری الکتریکی در ایران📜مقاله اتوماسیون صنعتی📜مقاله اثر شلاقی در زنجیره تامین📜مقاله اثرات نفت بر اقتصاد کشور و محیط زیست مناطق📜اثرات نفت بر اقتصاد كشور📜مباحث پیشرفته در شبكه های كامپیوتری: بررسی و شناخت شبكه TMN📜پاورپوینت مدیریت و پیکربندی تجهیزات شبکه📜پاورپوینت اینترنت ماهواره ای📜پاورپوینت در مورد بایوس کامپیوتر📜مقاله استاندارد کردن گردش کار مالی و اعتباری📜پژوهش در مورد بلوتوث Bluetooth